Karon mao ang Domingo sa Maayong Magbalantay ug adlaw usab sa
pag-ampo alang sa Bokasyon. Duha ka hulagway ang angay natong
pamalandongan karon, ang Maayong Magbalantay ug ang mga anak sa Dios.
Mipahimug-at si Jesus diha sa Ebanghelyo sa pagsakripisyo sa kaugalingon
isip maayong magbalantay nga andam magpakamatay alang sa iyang mga
karnero. Ug iya kining gitandi sa mga sinuholan lamang. Ang kasulatan
nagpadayag kanato sa dili kasarangang gugma sa Dios nga makita diha ni
Jesus sa dagway sa Maayong Magbalantay. Ang Maayong Magbalantay mao na
tingali ang pinakapaborito sa mga karaang hulagway ni Jesus sa mga
Kristiyanos sukad kaniadto. Mao kini ang daling masabtan sa mga tawo sa
maong panahon.
Si Jesus migamit sa hulagway sa
magbalantay gikan sa ordinaryo nga kasinatian niadtong panahona ug
mitawag siya sa iyang kaugalingon nga Maayong Magbalantay. Niadtong
panahona ang magbalantay adunay suod nga relasyon sa usa ka gamay nga
panon. Ang Magbalantay maoy mogiya kanila matag adlaw ngadto sa
sibsibanan ug iyang gigahin ang tanan niyang panahon alang kanila.
Personal siya nga nag-atiman nila ug si Jesus miingon nga duna siyay
lawom nga kaakohan ug responsibilidad ngadto sa iyang kaugalingong mga
karnero. Nagpakabana siya sa iyang karnero ug mao nga sila nakagusto
kaniya. Ang matag maayong magbalantay nakaila sa matag usa sa iyang
karnero sa ngalan ug nahibalo siya nga ang iyang karnero nakaila usab
kaniya. Adunay pagsinabtanay tali kanila, usa ka kadugtungan sa gugma
ug suod nga pagkailhanay ug ang karnero miila sa iyang magbalantay. Sa
panahon nga mawala sila, mangita siya kanila ug kuguson sila sa iyang
mga bukton ug dad-on pagbalik sa panon. Usa sa mga karaan nga hulagway
ni Jesus diha sa Roman catacombs nagpakita nga nagsapnay Siya
diha sa iyang mga bukton sa samaran nga karnero. Usa kini ka pagpakita
sa gugma nga makapatandog gayud sa kinahiladman sa atong pagbati. Sa
katapusan ang maayong magbalantay morisgo sa iyang kinabuhi aron
pagpanalipod sa iyang mga karnero gikan sa tanang kadautan. Sa samang
paagi, aduna kitay Dios nga andam sa pagpakamatay alang sa iyang
katawhan ug si Jesus mipahimug-at nga ang iyang kamatayon maoy buhing
pagmatuod sa iyang pagsakripisyo sa iyang kaugalingon tungod ug alang sa
iyang gihigugma. Kini maoy pruyba nga si Jesus tinuod gayud nga
Maayong Magbalantay.
Sa atong pagsaulog sa Domingo sa
Maayong Magbalantay sa mga Karnero, atong pangayuon sa Ginoo nga
mamahimo kitang iyang mga maayong karnero, andam sa pagpaminaw sa iyang
tingog, ug magsunod sa iyang panig-ingnan sa gugma nga magtugyan sa
kaugalingon. Ang Ginoo sa kaluoy nagsaad nga iyang pangitaon ug usahon
ang iyang mga karnero ug dad-on pagbalik ngadto sa maayong sibsibanan.
Kini ang panahon nga mag-ampo kita alang sa tanan natong mga magbalantay
diha sa Simbahan ug katilingban nga gihatagan sa katungdanan sa
pag-atiman sa uban. Si Jesus maoy atong modelo niini. Si Jesus ang
Maayong Magbalantay mao ang Dalan, ang Kamatuoran ug ang Kinabuhi.
Domingo usab karon sa bokasyon diin kita gidapit sa pag-ampo alang sa
daghan ug maayong bokasyon sa pagpadayon sa buhat sa Magbalantay sa mga
karnero. Ang bokasyon responsibilidad sa Kristohanong pamilya. Aron
paglambo sa bokasyon, ang pamilya kinahanglang mopalambo sa Kristohanong
kinabuhi. Ang pamilya kinahanglang magpuyo sa pagtuo ni Cristo matag
adlaw diha panaghiusa ug pag-ampo. Karong adlawa mag-ampo kita alang sa
bokasyon sa pagkapari ug sa kinabuhing pagkarehiyoso, nga daghan ang
madasig sa pagpakita sa ilang tinuod nga paghigugma, ngadto sa
pagsakripisyo sa mga makadani nga mga butang aron mahimong mga pari ni
Cristo, ngadto sa pagsunod kaniya diha sa relihiyosong kinabuhi.
No comments:
Post a Comment